keskiviikko 10. helmikuuta 2016

Tuhkimopohdintaa. Millaiset hääkengät?


Hääkengät on aiheuttanuy mulle päänvaivaa, sillä mekkoa ei voi viedä lyhennettäväksi ennen kenkien ostoa, jolloin vasta tiedän paljonko mekkoa lyhennetään. Ensimmäisenä mieleen tuli blingbling -kengät, strassia ja kimalletta, hopeaa. Mikään ei kuitenkaan tuntunut täydelliseltä, ja mulle tuli vahva fiilis etten ehkä haluakaan hopeisia kenkiä.


Kuva eBaysta

Näitä sovitin Jumbossa, mutta kuvassa oleva 37 koko oli liian iso eikä pienempää ollut jäljellä. Nämä ei yleisesti ottaen kuulu mun kenkämakuun muodoltaan, mutta jokin näissä viehätti. Ovat kauniin sirot, ja mulla on viimekesäisestä kaasoilusta jäljellä saman värinen clutch.

Nämä näyttää aika täydellisiltä, tosin melko korkeilta! En ole ikinä osannut kävellä --> 12cm koroilla enempää kuin sen pari metriä.

Näiden tapauksessa ihastuin valkoiseen väriin kengissä, ja toi "nilkkakoru" näissä on aivan upea. Se jokin näistäkin kengistä kuitenkin puuttuu.
Kuva LightInTheBoxista

Sitten näin tämän kuvan eBayssa ja tiesin että tässä ne on! Tälläset kengät mulle tulee! Oon aivan haltioissani näistä. Näitä oli myynnissä vaan 1 pari  ja sekin väärässä koossa, joten päätin tuunata nää itse. Juuri tällasia helmia ostin joulun jälkeisistä aleista purkillisen, ja noi pitsitkin on jo laitettu tilaukseen ebaysta alle parilla eurolla. Lisäksi tilasin pieniä timantteja, joita ajattelin laittaa pitsiosan päälle sinne tänne.
Enää pitäis löytää sopivat, tukevat ja hyvät vitivalkoiset korkkarit kävellä. Platformit on ihan must, oon huomannut etten jaksa kävellä kauaa ilman niitä. Suomessa hinnat tuntuu olevan pilvissä, vaikka ne on "vaan" koruttomat, simppelit korkkarit. Ebaysta en kenkiä uskalla tilata huonojen kokemusten myötä joten ajattelin lähteä toisen kaason kanssa viroon päiväristeilylle jokupäivä etsiskelemään kenkiä, sekä mahdollisesti muutakin häähärpäkettä. Oon näistä niin innoissani!
My own Cinderella-moment..
Kenkäpäivitykseen edes jotenkin liittyen tuli mieleeni parin päivän takainen asia, josta taas huomasin, kuinka paljon rakastan miestäni. Olen sairastanut nyt viimepäivät ja pari päivää sitten sanoin miehelle, että mua paleltaa.
Yhtäkkiä hän toi mulle nämä lempitohvelini, ojensi toisen kengän kohti jalkaani ja sanoi: "Se, kenen jalkaan tämä huopatossu sopii, on minun morsian."
Ps. Noihan ei oo huopaa nähnytkään, hällä väliä, hupsu ihana rakas mulla!

Seuraavassa postauksessa asiaa hiuksista & hääkampauksista!

Wifey-to-be

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti