maanantai 2. toukokuuta 2016

Life isn't perfect but Hair can be

Hellurei kanssamorsiamet & muut!

Tovi on edellisestä postauksesta vierähtänyt erinäisistä syistä. Ihana kirjoittaa taas, terkuin häätarmoa uhkuva Wifey-to-be <3

Asiaa hääkampauksesta


Kampaus on mulla taas yksi niistä asioista, joita en suunnittele, vaan jonka vaan totean. Se Oikea sattui joskus googlessa puolivahingossa eteen, tallensin kuvan ja tiesin että se on tässä. Mulle tulee perfektionistina yleensäkin monista jutuista se tietty fiilis, ja jos sitä ei tule heti, ei se ole mua varten.
Olen aina ihaillut puoliksi auki jätettyjä rentoja, mutta juhlavia hääkampauksia. Tykkään, että hiusta on päälaelta tupeerattu. Bigger hair better hair. Hiuslisäkkeet on ehdottomasti hankittava, sillä vaikka mun omat hiukset kasvaa tosi nopeta tahtia, ne jää liian ohuiksi.
Tähän kampaukseen tulen tekemään oman twistini ripauksella (pikemminkin kourallisella) blingiä.

Perfect match; Silvershine

Posti toi tiaran ja hiuskoristeen. Tiara on mulle ihan ehdoton, oon muutenkin "päähinetyyppiä", eli tykkään kun päässä on jotain, se jatkaa pään mallia kauniisti.
Tiaranmuotoinen tatuointi keskelle yläselkää on ollut mun unelma niin kauan kuin jaksan muistaa, ja ajattelin sen unelman vihdoin toteuttaa häiden jälkeen ottamalla omasta häätiarasta tatuoinnin. Kaunis ja kauan toivottu muisto häistä.

Alempi koriste; Kukat ei oo mun juttu yhtä paljon kuin timantit, ja mielestäni juuri tuo blingbling-unelma ja tiara tekevät täydellisen matchin. En voisi olla näihin kahteen enempää tyytyväinen!
Mun hiusväriunelma on aikalailla kuvan väriset hiukset, mutta ohuilla vaaleilla raidoilla rikastettuna. Ko. väri menee kokeiluun tulevana kesänä.

Millaisia kampauksia muille on tulossa? 

With love;
Wifey-to-be

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti